Χρήσιμες Συμβουλές

1. Ερώτηση: Ποιο είναι το σηματικότερο εξάρτημα στο κλιματιστικό που θα πρέπει να τσεκάρουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα?
Απάντηση: Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να ελέγχουμε στο συνεργείο είναι η καλή λειτουργία και οι σωστές πιέσεις του κομπρεσέρ του συστήματος κλιματισμού. Αν είναι δηλαδή σωστή η λειτουργία του, αν υπάρχουν περίεργοι θόρυβοι και πολλά άλλα τα οποία μπορούν να εντοπιστούν μόνο σε εξειδικευμένο συνεργείο. Είναι αυτονόητο ότι αν δεν λειτουργεί καλά το κομπρεσέρ ή δεν υπάρχει σωστή πίεση δεν έχουμε ψύξη στο αυτοκίνητο μας. Στην περίπτωση που το κομπρεσέρ δεν λειτουργεί ή έχει πρόβλημα τότε θα πρέπει να αντικατασταθεί.

2. Ερώτηση: Πότε είναι η κατάλληλη εποχή που πρέπει να κάνουμε έλεγχο στο κλιματιστικό?
Απάντηση: Λογικά πρέπει να κάνουμε έλεγχο πριν από το καλοκαίρι. Όμως αυτό δεν θα πρέπει να εφυσηχάζει τον οδηγό. Μην ξεχνάμε ότι μερικές φορές χρησιμοποιούμε το κλιματιστικό και κατά την διάρκεια του χειμώνα. Όσοι δεν του έχουν κάνει έλεγχο πριν το καλοκαίρι το φθινόπωρο μπορούν ευκολότερα και οικονομικότερα να δουν αν η λειτουργία του είναι καλή προς αποφυγή κάποιων πιθανών φθορών.

3. Ερώτηση: Στην αγορά υπάρχουν τα γνήσια κομπρεσέρ, γνήσια ανακατασκευής αλλά και Κινέζικα αντιγραφής. Πώς μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε?
Απάντηση: Το πρώτο και βασικότερο είναι η διαφορά στην τιμή τους. Δεν είναι συμβατό να σου λέει ο επισκευαστής του κλιματισμού ότι αγόρασε ένα γνήσιο κομπρεσέρ για τον κλιματισμό και να κοστίζει 70-100 ευρώ!!! Το δεύτερο και πολύ σημαντικό είναι η εγγύηση των Εργοστασίων για τα ορίτζιναλ που είναι δύο χρόνια αλλά, όπως και τα ηλεκτρικά είδη, η ζωή τους είναι πολύ μεγαλύτερη. Ενώ τα Κινέζικα και τα ανακατασκευής δεν έχουν καμία εγγύηση και η ζωή τους είναι πολύ περιορισμένη. Επομένως το μικρό όφελος από την διαφορά της τιμής του κομπρεσέρ είναι πολύ προσωρινό και αργότερα θα κοστίζει πολλαπλασίως η ξανά αντικατάστασή του.

1000 χαρακτήρες αριστερά